شرکت(Global Closure Systems (GCS درب‌های جدید خود با نام Jeroboam را به گونه‌ای ویژه طراحی کرد تا مشکل ظروف محصولات خودرو از قبیل دست گرفتن هنگام ریختن که معمولا پاشیده و پخش می‌شد را حل کند. دهانه(لوله) ویژه ریختن محصول، قابل چرخش است تا در موقعیتی قرار گیرد که برای مصرف‌کننده راحت باشد و در محیط محدودی مانند موتور ماشین به سادگی قابل استفاده باشد. سیستم anti-glug که مجهز به رگلاتور جریان و محافظ ضد پاشش است، جریان صحیح و تمیز محصول را تضمین می‌کند. این درب نیاز به قیف را از بین برده است. برای اطمینان از صحت محصول، بر روی این درب برچسب‌های ایمنی نصب شده است.

 Jeroboam’s flip-top که ساخت Astra Plastique است و یکی از طرح‌های GCS فرانسه، دربی دارد که با صدایی کوچک باز و بسته می‌شود و به راحتی قفل می‌شود که در هنگام ذخیره و یا حمل‌ونقل، مایع از درون ظرف نشت نکند. برای امنیت بیشتر، درب این محصول نواری دارد که در قسمت گردنی این ظرف با یک پیچ نصب شده است و دسته‌ای که وقتی درب ظرف قفل شد بتوان این دسته آن را حمل کرد.

GCS، Jerboam را در رنگ‌های مختلفی تولید کرده است که این رنگ‌ها با گرافیک برچسب‌های گرافیکی Carrefour هماهنگی دارد تا به راحتی از روی تفاوت رنگ بتوان محصولات را شناسایی و انتخاب کرد.

 

http://www.nobalsanat.com

https://www.aparat.com/nobalsanat