از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

یا با شماره های:

021-88613250

021-88613251

09121124977

09026641521

تماس حاصل بفرمایید

 

  • درباره ما

 

شرکت نوبال صنعت به عنوان مبدع و مبتکر اولین دستگاه پرکن پمپی تایمی در کشور


شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت در سال 1375 در صفادشت رسما فعالیت خود را آغاز کرد .فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت طیف گسترده ای از صنایع از قبیل دستگاه های خط بسته بندی پرکن روغن، پرکن گریس، پرکن بشکه، پرکن رنگ، پرکن تینر، پرکن ضدیخ، پرکن اسپری، پرکن شامپو، پرکن سفید کننده و پرکن سموم و کود شیمیایی می باشد.  

http://www.nobalsanat.com

تاریخچه:

شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت  بعنوان مخترع و مبدع دستگاه های پرکن با سیستم پمپی ، در دهه 60 با طراحی و ساخت ماشین آلات  بسته بندی پرکن کار خود را آغاز کرد و سپس در سال 1375 فلسفه نامگذاری خود را با هدف نوآوری در این عرصه، در صنعت کشور شروع کرد. و اکنون بعد از 31 سال سابقه درخشان، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. سابقه سه دهه فعالیت بی وقفه، شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت را به درک درستی از نیازهای مشتریان رسانده است. هدف نوبال صنعت در تمامی سالهای فعالیتش ساده بوده است: بهترین بودن برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان

خدمات مشاوره:

ما آماده هستیم که با افتخار در پروژه ها و طرح های تولیدی شما مشاور و همکار شما باشیم ؛ هم در زمینه بسته بندی اولیه و پرکننده ها در سه طبقه بندی :

  1. شیمیایی:  پرکن روغن- پرکن گریس- پرکن رنگ- پرکن اسپری
  2. آرایشی-بهداشتی: پرکن شامپو- پرکن سفید کننده- پرکن مایع دستشویی و ظرفشویی
  3. کشاورزی: پرکن کود و سموم شیمیایی

وهم مانند حلقه ای در زنجیره تولید، شما را با تامین کنندگان معتبر و شناخته شده  ماشین آلات بسته بندی ثانویه (جت پرینتر، شیرینگ پک و لیبل زن) ارتباط بدهیم.

خدمات مشاوره ای نوبال صنعت  در تمامی مراحل از طراحی اولیه پروژه تولیدی تا تولید و سفارشی سازی خطوط بسته بندی و تست و آزمایش در بخش های زیر برای تمامی مشتریان ارائه می شود:

1- طراحی پروژه های تولیدی کارخانجات از ابتدای زنجیره تولید تا انتهای زنجیره تولید ؛

2- ارائه آموزش و مشاوره در زمینه طرح های تولیدی؛

3- نصب و راه اندازی ماشین آلات ؛

4- گارانتی تمامی دستگاه های زنجیره تولید اولیه ؛

5- تامین قطعات یدکی مورد نیاز ؛

6- ارائه خدمات تعمیرات و آموزش نگهداری ماشین آلات.

7- سفارشی سازی خط تولید متناسب با نیازهای تولیدکننده

8- اورهال کردن دستگاه های قدیمی